ОБЩИ УСЛОВИЯ на www.smart-house.bg

Моля внимателно прочетете общите условия, преди да използвате този уеб сайт. Ако използвате сайта се счита, че приемате и сте съгласни с посочените Общи условия.

Натискайки отметката „Съгласен съм с условията за ползване" и завършвайки процеса на поръчка на стоки, Вие заявявате че сте запознати и приемате всички правила като потребител на www.smart-house.bg, отговорен сте за вашите покупки и се съгласявате да спазвате всички условия за ползване на електронния магазин.

Данни за СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД

Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:

- Наименование на Доставчика: СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД

- Седалище и адрес на управление: бул. "Цариградско шосе" №105, комплекс "Лиди-Р", 1113 София, България;

- Данни за кореспонденция: бул. "Цариградско шосе" №105, комплекс "Лиди-Р", 1113 София, България, еmail: office@smart-house.bg, тел. +359 2 4110000;

- Фирмата е регистрирана като администратор на лични данни № 430462 (Certificate);

Политика за защита на личните дани

1. Съгласие и отговорност

Приемайки политиката за защита на личните данни на Смарт хаус Европа ООД, Вие доброволно давате съгласието си личните Ви данни да бъдат обработени в нужния обем за маркетингови цели. Смарт хаус Европа ООД си заппазва правото по всяко време да променя Политиката за защита на личните данни, като за това се задължава да информира клиентите си.

Чрез обработката на Вашите лични данни и при спазване на тяхната поверителност, ние подготвяме съдържание, което би могло да съответства на Вашите потребителски предпочитания. Смарт хаус Европа ООД използва личните Ви данни единствено за целите, за които са събрани. Приемайки тези "Общи условия", Вие давате съгласие личните Ви данни да бъдат споделяни с партньори на Смарт хаус Европа ООД, които имат пряко отношение към направените от Вас поръчки и изпълнението им (куриерски фирми, платформи за разплащане - ePay, PayPal, bitPay, банки).

Смарт хаус Европа ООД носи отговорност за личните данни, които събира. Сигурността на сайта се гарантира от съвремеени технически средства против загуба, унищожаване, проникване, изменение или разпространение на данните от неоторизирани лица.

2. Вашите права във връзка със събираните лични данни

Регистрирайки се на сайта, Вие имате следните права:

  • достъп до предоставените лични данни и информашия, свързана с тяхното обработване;
  • корекция, блокиране и заличаване на личните данни, включително изтриване на профила;
  • отказ от получаване на електронния бюлетин (ако преди това сте се съгласили да го получавате)

Тези опции са достъпни от настройките на личния Ви профил на сайта.

3. Лични данни, които събираме и обработваме

  • Собствено и фамилно име;
  • Електронна поща за контакти;
  • Пощенски адрес за фактуриране и доставка;
  • Телефон за контакт;
  • Интернет протокол (IP) адрес, от който се ползва сайта;

При възникване на въпроси, свързани със събираните лични данни и начина, по който ги обработваме, може да се свържете с нас по телефона, на електронната поща или на пощенския адрес на фирмата.

Регистрация

Регистрацията на сайта е напълно безплатна и доброволна. Сайтът може да бъде разглеждан от Потребителите свободно, без да е необходима регистрация. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина продукти, включително, но не само: начин на употреба, технически характеристики, гаранционни условия и т.н., е предоставена от производителя, респективно вносителя на съответния продукт, като СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД не носи каквато и да е отговорност при невярно, неточно или неправилно представена информация, както и информация, представена по заблуждаващ начин, при разминаване между представеното фактическо и действителното положение, както и при печатни грешки.

Цените представени в сайта, са в лева или евро, и са валидни единствено и само към момента на публикуването им, като СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД си запазва правото без предупреждение да променя цените по всяко време. Представени в сайта цени на продукти са крайни за 1 брой и включват всички данъци и такси. Цената за доставката е посочена отделно, ако изрично не е упоменато, че е безплатна.

Оn-line системата за покупки през сайта отразява наличността на артикулите към актуалния момент на проверката. Имайки предвид динамиката в стокоооборота е възможно определени продукти и консумативи към тях, публикувани и фигуриращи на сайта като „налични“ към момента на проверката, да бъдат изчерпани при заявката и да не могат да бъдат поръчани и доставени чрез on-line магазина. При всички случаи, СМАРТ ХАУС ЕВРОПА потвърждава срока за доставка на съответния продукт.

Потвърждение чрез телефон

Процесът на поръчка завършва с натискане на бутона „Поръчка”. Ще получите писмо по електронната поща, на адреса, с който сте регистрирани, с информация за Вашата поръчка. След като направите поръчка, с Вас ще се свърже представител на СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД , за потвърждение от Ваша страна. Избрания от Вас продукт ще бъде доставен само след потвърждение на клиента по телефона.

Плащане

Всеки клиент може да заплати цената на поръчан от онлайн магазина продукт чрез наложен платеж, банков превод, кредитна или дебитна карта чрез Paypal.

При заплащане в брой с наложен платеж на поръчаните и доставени стоки, Потребителят се задължава да заплати в момента на доставката, пълната стойност на потвърдената поръчка.

При заплащане по банков път, Потребителят заплаща сумата посочена в поръчката по банковата сметка на СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД и след като плащането бъде потвърдено, поръчката се обработва и изпраща.

Доставка

Сроковете за доставка са съобразени с графика на куриерската фирма за съответното населено място. Точната цена на доставка може да се види преди финализиране на поръчката в количката за пазаруване, освен ако не са налице условия за безплатна доставката. Датата на доставка на поръчани през сайта продукти се уточнява при телефонното потвърждение на поръчката.

Продуктите се доставят на получателя чрез куриерска служба или с наш представител. В някои случаи Продавачът може да промени предварително избрания от Потребителя доставчик без уведомление. Това се прави с цел оптимизиране на разходите и времето за доставка. Възможно е също поръчката да пристигне с повече от една пратка, по различно време и с различни доставчици, като при това възникналите допълнителни разходи са за сметка на Продавача.

Отказ от сключен договор и възстановяване на заплатената цена.

Потребител, по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор до 14 дневен срок от доставката, като върне закупените продукти във вида (с количество или качество), в който са му били доставени, като СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД ще възстанови заплатената сума. На възстановяване не подлежат допълнителните разходи във връзка с доставката на продукти.

Потребителят може по избор:

- да изпрати попълнения формуляр за отказ образец, на адрес: бул. "Цариградско шосе" №105, комплекс "Лиди-Р", 1113 София, България

- да ни уведоми изрично за това по друг, удобен за Потребителя начин (примерно чрез факс, писмо, изпратено по пощата, електронна поща и други).

Необходимо е също така Потребителят да представи/изпрати оригинал или копие от касова бележка или фактура, издадени при закупуване на продукта, след което крайната продажна цена ще бъде възстановена на Потребителя.



Потребителят следва да поеме преките разходи по връщане на стоката.

Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания. СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД си запазва правото, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи консумативи, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.

Важно! Ако върнатата от купувача стока е използвана, СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД не се ангажира, че ще възстанови цялата сума, заплатена при нейното закупуване!

Не се приема отказ от продажбата и за продукти, които са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на Потребителя, както и в останалите случаи по чл. 57 от Закона за защита на потребителите.

Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките на СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД преди изтичането на 14-дневния срок.



Отговорност

Доставчикът не носи отговорност в случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в Интернет, технически или други обективни причини, включително и разпореждания на компетентните държавни органи. Доставчикът не носи отговорност за времето, през което Сайтът не е достъпен поради непреодолима сила. Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени от Потребителя на трети лица.



Всички права запазени

Всички изображения, картинки, текстове, документи, бази данни, програми и друга информация, публикувани на сайта, са собственост на СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД или неговите партньори, и са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всяко възпроизвеждане, разпространение, промяна и др. на част или цялото съдържание на сайта е забранено и ще се преследва по предвидения от закона ред, освен ако е налице изрично съгласие на СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД и или неговите партньори за съответния вид използване.



Други

СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД се ангажира да предоставя само услугите, представени в сайта, по начина, по който са представени. Цялата информация, представена на сайта, включително: дизайн, наличности, цени и местонахождение на продуктите, е валидна единствено и само към момента на представянето й, като СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД си запазва правото по всяко време да я променя без предупреждение. Отговорност на Потребителя е да проверява редовно условията за ползване на сайта, както и представената информация за цени, наличности и т.н., за да е своевременно информиран в случай, че в тях са настъпили някакви промени. За неуредените в настоящите общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство.

Потребителят и СМАРТ ХАУС ЕВРОПА ООД се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия. Предполага се, че електронните изявления, извършени от Потребителите на сайта, са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Потребителя при извършване на регистрация. Всички спорове по тълкуването и изпълнението на настоящите общи условия и по тълкуването и изпълнението на договорите за продажба от разстояние на поръчани от онлайн магазина продукти ще бъдат решавани със споразумение, в случай на непостигане на такова и ако подсъдността не е посочена императивно, спорът ще бъде отнасян за разрешаване от компетентния съд .

Права на потребителите съгласно ЗЗП

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

(4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Продуктът е добавен
Продуктът е добавен за сранение.